CD&V-Mechelen organiseert ‘ne Formidabele Kessemis’ (met Connie Neefs, Lucas Van Den Eynde & Hannelore),

en herhaalt vraag naar Louis Neefs-straat

Op zaterdag 22 december 2018 organiseert CD&V-Mechelen twee voorstellingen van de muzikale voorstelling ‘ne Formidabele Kessemis’.
Na het uitverkochte kerstconcert ‘Louis Neefs, wat een leven’ eind vorig jaar, hoopt de partij dit jaar de Mechelse stadsschouwburg tweemaal te doen vollopen.

Op de bühne zullen Connie Neefs, Lucas Van Den Eynde en Hannelore het beste van zichzelf geven, maar zal ook nog meer talent van eigen bodem te zien zijn. Zo zullen zowel het kinderkoor Kolor, o.l.v. Elke Vandenbogaerde, als het jongerenkoor Koraal, o.l.v. Indra Boone, de voorstelling opluisteren. Beiden zijn afdelingen van het bekende Onze-Lieve-Vrouwkoor. Eric De Vos ondersteunt muzikaal.
Een deel van de opbrengst zal ook naar een goed doel gaan: de VZW VICTORy FOR KIDS. Deze VZW zet zich in voor kansarme kinderen tussen 0 en 12 jaar in de ruime Mechelse regio.

Schepen Stefaan Deleus:

We zijn tevreden dat we zoveel Mechelse toppers, jong en iets ouder, kunnen samen brengen in onze stadsschouwburg. Het programma slaat duidelijk ook aan: voor de matineevoorstelling zijn nog 75 van de 400 plaatsen beschikbaar, voor de avondvoorstelling resten nog 150 plaatsen.

Wim Soons:

Net als vorig jaar willen we bij de voorstelling van deze voorstelling, waarin Connie en Hannelore toch een hoofdrol spelen, een oproep doen om in Mechelen werk te maken van een Louis Neefs-straat of –plein. Voor de verkiezingen is dat klaarblijkelijk niet meer gelukt, maar ik geloof dat dat er nu wel spoedig van moet kunnen komen.

Praktisch: tickets kosten 20 euro en kunnen geboekt worden op www.kessemis.be

Je vind het evenement op Facebook terug via volgende link: https://www.facebook.com/events/534953270284914

Lees de reacties (0)
Lees de reacties (0) Verberg reacties