Reserveer hier je plaats voor een unieke kerstvoorstelling.

Vorig jaar hebben jullie genoten van het kerstconcert met Connie Neefs, Lucas Van Den Eynde, Hannelore en de kinder- en jeugdkoren van het Onze-Lieve-Vrouwkoor.

Op zaterdag  21 december  2019 nodigen wij jullie graag uit in de Mechelse stadsschouwburg op de volgende editie van onze kerstvoorstelling met een vernieuwd programma.  Wij behouden uiteraard de stemmige kerstsfeer.

Connie Neefs, Lucas Van Den Eynde en Hannelore blijven de centrale artiesten.  Dit jaar werken ze samen met de  twaalfjarige leerlingen uit de klassen muzikale vorming van het Stedelijk Conservatorium Mechelen.  Ook krijgen we een optreden van 2 talentrijke jonge solisten, nl. Hanna Vandergoten op harp en Jan Vanderputten op blokfluit.  Het combo Eric De Vos verzorgt de muzikale omlijsting.

De matineevoorstelling begint om 15.00 uur en de avondvoorstelling om 19.30 uur.  De beide voorstellingen worden onderbroken door een pauze van 30 minuten.

Toegangskaarten kosten 22 euro en kunnen worden besteld  en betaald op www.kessemis.be  of via e-mail bij marc.kerkhofs11@gmail.com  Indien je bestelt via e-mail geef dan duidelijk aan voor welke voorstelling je inschrijft.  Na bevestiging stort je het verschuldigd bedrag op rekening BE66 0625 7258 0043 van Marc Kerkhofs

De toegangskaarten met genummerde plaatsen liggen de dag van de voorstelling klaar aan de kassa.  Deuren openen één uur voor het begin van de voorstelling.